19 december 2010

Trist söndag

Godkväll kompisar!

Denna söndag den 4: advent är snart förbi. Vad har jag gjort idag då?
Inte mycket! Känner mej fortfarande lite halvsjuk och konstig. En underlig huvudvärk som inte vill släppa.

Kris på jobbet är det också. Det behövdes ett vak till inatt, Jag blev uppringd och erbjuden dubbelt betalt om jag kunde jobba.
Men nej, jag tror jag måste vila lite. Känner att jag inte orkar sitta vak i dryga 10 timmar.
Men kan absolut inte sitta extravak om man inte är alert och pigg!
Såklart får man dåligt samvete efteråt! Har alltid sagt att jag gärna hoppar in extra och aldrig tackat nej, men idag blev det alltså ett nej.
Hoppas verkligen det ordnar sej!

Var upp en snabbis till Ingrid och Micke för Rolf ville se deras nya superfina kök.
Ingrid bjöd på hembakat. Lussekatter, pepparkakor som var utstansade som söta hundar och gott julgodis som smakade Bounty.

En sväng till ledsna kissen Torsten har jag också hunnit med. Han fick två skivor kalkon av mej och lite godis. Men fy så ensamt det är för han.

Nu ska jag bänka mej i soffan, hoppas det finns någon bra film man kan somna till.
Vill verkligen må bättre i morgon då Ingrid och jag ska på vår årliga julshopping!


1 kommentar:

  1. Så himla typiskt det är att känna sig krasslig när man äntligen är ledig. Du får gå och lägga dig tidigt och dricka mycket vatten.

    SvaraRadera