3 december 2010

Äntligen!


Blev inte så mycket mer ifrån mej i går.
Men nu är jag här igen!

Ganska trött efter nattens arbete, fast inatt hade jag det liiiiite lugnare.
Tack åttaminuteröverelva! (Internt skämt!)

Igår dök dom då äntligen upp, mina finaste flickor och en fin pojkvän.
Emilie och Jogge ställde sej som vanligt i köket och tillagade en alldeles utomordentligt god middag till oss.
Enchilladas med två olika fyllningar, grönsaker, guacamole, tacochips m.m.

Vi åt och pratade så det blev nästintill korsdrag i köket. T.o.m min pratglade make tjattrade på.
Tror han kom upp iaf i 60 km/timmen. Och det är jäkligt bra för att vara utav honom!
Men mej slog han inte, min hastighet var som vanligt i 180.

Efter röjning i köket så drack vi glögg och sen var det dags för mej att åka till jobbet.

I natt har det kommit mer snö och det var ordentligt halt i morse. Ännu bättre är att det inte är lika kallt, var bara 7 minus.
Jag ser ljuset i tunneln.....december, januari, februari, mars....sen är väl ändå vintern över??!
4 månader av isiga bilar, kalla bilar, jobbiga tjocka kläder, kallt, frysa, blöta golv i hallen när snön smält........och massor av mera negativa saker.

Nu har jag inte tid med det här längre, mot sängen.

Godnatt!


1 kommentar: