20 december 2010

Shopping med bästa vännen!

Sen kväll redan och jag ligger efter med bloggen.

Hämtade Ingrid på hennes jobb vid 15.30.
Första stoppet,Prästhagsvägen och en liten leverans av överraskning till min fina Erika.

Hoppas hon blir glad, hon har inte varit hemma ännu har jag förstått.
Vidare till Jakobsbergs Centrum för lite hemligheter.
Favoritaffären Chilli fick även dom finbesök av oss. Jag handlade faktiskt två julklappar där. Ingrid shoppade också loss.
Den affären är lätt att shoppa loss i!

Sen hoppade vi in i svarta faran igen och begav oss till Stinsen. Lite mycket trafik och köer men till slut var vi framme. På Stinsenparkeringen jobbade det idag parkeringsvakter i självlysande jackor. Men herregud vilket jobb!
Dom sprang omkring som skållade råttor och pekade var det fanns lediga rutor!
Klart fasen att dom måste springa, för att hålla värmen.
Var ju 10 minus minst ute. Stackars pojkar! Säkert något idrottslag som måste göra det där skitjobbet för att få in pengar till lagkassan.

På Stinsen handlade Ingrid på friskt! Jag i lite mindre skala, men några klappar hittade jag.
Vi hann med middag också! En god 8-bitars sushi som smakade himmelskt. Det bästa med allt...Ingrid bjöd!
Tack vännen, det var gott!

Nu hade vi avklarat Stinsen men fortfarande hade en del oinköpta klappar snabbade vi oss till Sollentuna centrum, ligger ju bara ett stenkast ifrån Stinsen.
Här öppnade jag plånboken och hittade det jag letade efter.

Kaffe latte respektive cappuccino intogs efter shoppingen på Espressohouse. Åå, vad gott det var och även här bjöd min fina vän!
Tack igen Ingrid!

Hemma hos mina pojkar igen klockan 20.30.
Dom låg och myste i soffan men blev nog glada att se mej igen, i alla fall lilltussen.

Nu måste jag slå in julklappar. Skånetösen kommer i morgon, då måste allt vara färdiginslaget.

1 kommentar:

  1. Handlar du mer klappar?? Du var ju klar, eller?? Har själv råkat ut för det där. Man är klar i god tid med alla klappar och då börja man om igen, ha ha.

    SvaraRadera