16 december 2010

Jävla skitväder!!!

Vilket jäkla skitväder! Är ni glada nu ni som gillar vintern?
Jag har svårt att förstå om någon levande själ diggar det här vädret.
När jag åkte hem i morse så såg jag en stackare som hade det jobbigt att ta sej fram gående på gångvägen.
Han gick baklänges!
Såg lite kul ut. Tänkte först om det var en biverkning av en eventuell svininfluensavaccinering, men sen kom jag på att det var så enkelt att han inte ville ha den piskande, snöblandade, iskalla regnet i ansiktet.

Nu sitter jag och väntar på min lilla man. Han är på väg hem och vi ska ut och åka.
Egentligen ska man nog hålla sej inomhus i detta väglag men Rolf kör lugnt och försiktigt så det ska nog gå bra.
Kör han för fort skriker jag!

Hoppas nu bara det finns några glada skinkor kvar på Kungsbyn, förra året fick vi den sista!
Men då var vi också där lite senare, den 21 december.

Nej, bäst att göra sej resklar. Han är nog på G snart!

Heppa!


1 kommentar:

  1. Det finns säkert många glada grisskinkor att välja mellan.

    SvaraRadera