18 december 2010

Ingen bra början

Godmorgon mina vänner!

Lördagen började inte så bra. Hade en lite lätt huvudvärk inatt när jag la mej. När jag vaknade i morse så hade den utvecklas till en kraftig migrän.
Fy fasen vad jag mådde skit! Kunde knappt ta mej upp ur sängen.
Till slut så lyckades jag med det och hämtade en Zomig nässpray som brukar funka finemang.
Men icke denna gång!
Blev en aningen bättre men inte helt 100.

Nu har jag tagit två Alvedon, tvingat i mej frukost och se...nu börjar jag återhämta mej!
Ska vila lite till nu, sen kommer jag vara med i matchen igen.

Vill ju så gärna åka med Erika till Jakobsberg för lite shopping som vi planerat.

Idag har Rolf stuckit iväg tidigt. En heldag med sina arbetskamrater och chefer väntar.
Först curling i Danderyd, sen en tur till Sturebadet och till sist en helkväll på Golden Hits.
Kul att få göra så mycket roliga saker!
Men vad det verkar så missar han curlingen. Han messade nyss (han messade!!!?!) pendeltåget stod helt stilla så han kom ingen vart.

Hur gick det för lilla Jogge då som fick landa i grannlandet igår kväll. Till slut så blev det busstransport till Malmö. Han skulle vara framme efter 01.00.
Lång resa som började vid 19.00-tiden på Arlanda och slutade lyckligt drygt 6 timmar senare.

Tur att han åkte med Norwegian Airlines, dom fixade busstransport gratis och tämligen smidigt.
Dom som åkte med Malmö Aviation som också landade i Köpenhamn fick på egen hand ta sej till Malmö, mitt i natten....dåligt!


1 kommentar:

  1. Hur orkar folk med de där jädra pendeltågen som alltid verkrar stå stilla eller vara försenade. Själv skulle jag bli tokig.

    SvaraRadera