10 december 2010

Hemma-hos-reportage

Tänkte visa er resultatet på min eftermiddagspyntning.
Så ni inte tror jag legat på latsidan, för det har jag inte (bara lite)
Ovan ser ni Gustavs lilla matplats, ni vet den han inte hittar till klockan 04.00 på natten, och all övrig tid också för den delen.
Tomten fick han av mej första julen då han var pytteliten och bodde på mitt förra jobb.
Sen har han en stickan råtta också som han diggar skarpt.

Som taget ur Sköna Hems julbilaga, haha skoja bara. Kortet blev dåligt, oskarpt och svårt att fota tända ljus.
Men ni ser ändå hoppas jag. Brasan sprakar så där mysigt i bakgrunden och tomtarna verkar trivas där på bänken.

Nu ska jag strax åka till jobbet. Idag ska vi träffas i stora matsalen som har en jätte-tv redan klockan 19.45. Vi ska ha Idolmys med fruktsallad och kanske något mer.
Jag börjar jobba 20.45 men lite hinner jag se av den stora finalen.
Min fina vän Mia är på plats i Globen med delar av barnaskaran och syster med barn.
Hoppas dom får kul!

Oj, nu kom lilla frusna maken med glögg!

Trevlig fredagskväll
mina vänner!

1 kommentar:

  1. Det ser jättefint och mysigt ut i ditt lilla kök. Du får väl tipsa Sköna Hem om att göra ett hemma hos repotage.

    SvaraRadera