9 december 2010

Erikashopping



Jag och Erika har varit i Kista och shoppat. Vi började med att äta middag i Food Courten. Jag valde Pasta Maestro och Erika åt sushi.
Mätta som troll begav vi oss ut i myllret av folk. Nej, nu ljög jag det var för ovanlighetens skull väldigt lugnt med folk.

Erika handlade lite julklappar och annat matnyttigt. Jag handlade inget!
Hade tänkt handla någon fin, varm tröja på Dressman till min man, men herregud det var omöjligt.
Det var HUR MYCKET folk som helst på Dressman som idag hade någon slags nyöppning!
Allt såldes till mycket bra priser och det var MYCKET folk som rev och slet i alla kläder. Jag stod och betraktade på håll och jämförde det likt en matsändning till nödställda i något fattigt land, jag säger bara herregud!
Dessutom var kassakön väldigt lång, med betoning på väldigt!
Jag stod över detta spektakel.

Erika bjöd på god kaffelatte och minibiskvi. Sen for vi trötta och utmattade hem till våra krypin.

Har inte träffat min äkta make än, han är hos farfar och plockar/stajlar i villan. I morgon kommer mäklaren och ska fotografera inför den stundande försäljningen.

Jag känner mej trött idag trots jag inte gjort så mycket, ska försöka sova tidigt ikväll.


1 kommentar:

  1. Åhh du i Kista och Roffe på Snickarvägen. Det bidde alltså ingen bröllopsmiddag idag inte. Men efter 21 år så har ni väl ätit så många middagar tillsammans ändå, så det kanske funkar??

    SvaraRadera