8 december 2010

Stackars Tomas.........

Kvällens middag var supergod! Pannkakor med hallonsylt och vaniljglass. Inte det nyttigaste man kan välja men fasen så gott!
Hade en burk ärtsoppa också, den ville gärna lilla maken ha.
Som han åt....först ärtsoppa med hårt bröd i flertal med ost på, sen ett lass pannkakor med glass. Jag är förvånad, han äter sällan glass annars och speciellt inte till pannkakor.
Han sa till och med att det var gott, jag letar fortfarande efter min haka som hamnade långt ner på bröstet.

Han kände sej inte helt hundra idag så han hoppade över plocket i farfars villa och landade i soffan istället.
Tror han somnade på fem röda.

Det var bra det för då kunde jag titta ostört på Bonde söker fru, ett program som han vägrar titta på!
Men idag var det lite sorgligt, tänk att ingen ville ha den stackars Tomasbonden?
Måste kännas jobbigt för den otroligt charmante mannen......
På tal om charmig, den där Ann-Catrine måste väl ändå vara den mest karismatiske kvinnan som gått i ett par skor?
Jag blir nervös varje gång hon visar sej i rutan.
Och tänk vad fint hon hade klätt upp sej när hon skulle på dejt?

Nu har mina killar gått och lagt sej på riktigt, jag har soffan för mej själv.
Tror jag ska dricka lite the innan jag också går och sussar.

I morgon ska Erika och jag åka till Kista för lite shopping och restaurangbesök.
Det ska bli mysigt!
Ser flickebarnet alldeles för sällan nu för tiden, det känns trist.
Men that´s life!


1 kommentar:

  1. Hmm Man kanske skulle ta och titta på de där bönderna lite då nu när man är hemma i Sverige igen.

    SvaraRadera