9 december 2010

Lite störd...


Godmorgon på er!

Inatt kom då alltså det jag misstänkt länge....jag är lite lätt störd!
Kunde som vanligt inte somna på en gång, låg och funderade på allt och inget.
Bl.a funderade jag på Idol...helt knäppt jag vet. Jag låg och klurade på 2009 års finalister och kom inte på vem som vann.
Höll på att bli galen så det var bara att gå upp igen slå på datorn och googla.
Erik Grönwall var det rätta svaret förstås! Hur kunde jag glömma det?

Somnade lugnt efter detta och vaknade klockan 10.00.
Har hunnit med en del faktiskt:

vaknat
promenerat
frukost
duschat
tvättat
tumlat
surfat
kissegos
telefonprat
diskmaskinsplock
messat

Nu ska jag blåsa håret torrt, tänkte försöka få lite volym. Jag gillar när barret är fluffigt!

Blir lite handling i närmsta butik också innan jag åker och hämtar Erika på jobbet vid 17.00.
Vi ska shoppa i Kista!


1 kommentar:

  1. Visst är det väl märkligt att man alltid kommer på ngt när man precis ska sova. Men gå upp och googla, det har jag aldrig gjort. ha ha

    SvaraRadera