8 december 2010

Tjenahejsan!

Oj, vad jag har sovit gott! Vaknade av att Gustav satt 2 cm från mitt ansikte och andades.
Har inte gjort så mycket mer än att vakna, druckit kaffe, surfat och pratat i telefonen.

Ringde till Anne för att höra statusen på henne och hennes nyopererade hand. Skönt att höra att hon var vid gott mod och framförallt, hon har inte ont!

Idag ska jag göra pannkaka till middag. Tror inte att maken direkt kommer göra vågen av förtjusning men jag är jättesugen på pannkis. Och vi har ju faktiskt ätit potatis två dagar i rad nu!

Jag tycker ni ska titta in på http://sspärla.jetshopfree.se

Det är min arbetskamrat Sandra som designar och tillverkar egna smycken. Alltihop superfint och till mycket bra priser!
Gå in och kolla, vetja!
Meningen är att jag ska försöka göra en s.k länkning på min förstasida, men herregud jag vet inte hur man gör!
Har suttit en stund nu och får inte till det, får prova igen senare.
Jag är bra på mycket men inte när det gäller datorer.....

Märker nu att inte länkningen till Sandras smycken funkar, ni får helt enkelt skriva manuellt eller kopiera............



2 kommentarer:

  1. Hej på dig. Vilken livsnjutare han är din Gustav!!! Tack för hjälpen med länken, men det ska inte vara www före. Tack igen och Ge gustav några extra räkor. Kram på er.
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Gullig du är.
    Kram/ Sandra

    SvaraRadera