14 december 2010

Sovmorgon i Palatset!

Hejsan på er!

Jag har sovit like a stock i natt! Vaknade ett par gånger utav en uttråkad, fyrbent, lurvig vän ville mysa.
Vakade med ett ryck 8.30.tänkte "Shit, vi har missat planet!"
Vi skulle till Teneriffa idag tydligen i min dröm.
Var skitsur att vi missade planet, men lugnade ner mej när jag kom på att det var en dröm....
Fasen, man är ju galen!
Struntade i solresan och somnade om...ända till 11.00. Fick ligga i Rolfs säng eftersom Gustav hade ockuperat min!

Idag ska jag ta mej en tur till någon butik, tror jag smäller på med Coop i Kungsängen faktiskt.
Det gapar tomt i kylskåpet och i fruktskålen.

Fast jag har ingen lust att kliva ut i kylan, det ser kallt ut och bilen är ganska så isig.....jag hatar att skrapa is!

Ja, då blir det inte mycket roligare än så här.
Idag har jag inte så mycket matnyttigt att komma med.

Heppa!

1 kommentar:

  1. Herregud. Måste vara helt snurrig. Såg först nu att de inläggen jag just kommenterade var postade igår. Hmm undrar om jag var förvirrad igår då, eller??

    SvaraRadera