18 december 2010

Lördagsutflykt

Som tur var så gick mitt migränanfall över efter en zomig, ett gäng Alvedon och sömn.
Erika och jag hade planerat en liten shoppingtur idag.
Vi åkte till Jakobsberg där det redan på parkeringen var slagsmål om parkeringsplatserna.
Jag snodde en mitt framför näsan på en stor silverfärgad Audi.
Eller jag snodde inte, jag hade redan börjat blinka och han försökte sno den av mej.
Men jag var snabbare med lilla Clion....hihi.

Vi hade ett trevligt lunchstopp med kaffe på Tastys. Vi åt bakad potatis med en underbar tonfiskröra.

Samtidigt hade vi span på delar släkten som stod i kön för tjusig presentinslagning.
Efter fikat gick vi till det nyöppnade Myrorna som öppnat i Stadiumds gamla lokaler.
Mycket fint att beskåda. Erika köpte 4 st jättefina kaffekoppar för 20:-/st samt en superfin tröja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar