3 november 2010

Inte någe!

Inte ett någe av intresse på informationsfronten från eran favoritbloggare!

Dagen började med ett okristligt tidigt uppvaknande, vilket har gett resultat nu. Är astrött! Måste vila, sova ett par timmar annars kanske min kära sjuksyster blir less på mej natt.

Jag var upp en sväng till våran nya mycket fina fotbollshall och klappade konstgräset och redovisade domarkvitton på det sprillans nya kansliet.
Efter det så stod det Fika på Torpet på att-göra-listan.
Herregud, den skolflickan måste ju få hinna fika lite och prata skit också och inte bara sitta framför datorn och plugga.
Men det är klart pluggar men heltid på distans till webmaster så är det mycket att göra.
Jessica är en smart flicka så det fixar hon plättlätt!

Efter gott kaffe och nyttig kanelbulle så bar det vidare till Rusta. Där beställdes jag Erikas två kompletterande stolar. Det skulle ta tre arbetsdagar att få hem dom.

Sen for jag hemåt eftersom kaffet hade hunnit passera genom magen och gjorde sej påmint!
Lite gos med kissen och en enkel lunch, vilade 5 minuter på soffan med Prinsen på magen.

Nästa resa gick till Willys och inköp av lite middagar. Jag ska jobba två nätter och vill ha allt förberett i kylskåpet.
Ingen inspiration på hitta-på fronten så det blev mest vanlig enkel husmanskost.

Idag blir det bara jag och mina loppor runt middagsbordet. Maken ska träffa sin syster Lotta på Ikea för beställning av kök. Och Erika ska träffa fina Frida.

Det gör inget alls, jag gillar att vara ensam, men inte för länge. Förresten så är jag inte det minsta ensam jag har ju Gustav och rosa bocken.


3 kommentarer:

  1. blir aldri less på en sånn fin Ewa :-). Syns snart!!

    SvaraRadera
  2. Vad rar du är Anne! Tack!

    SvaraRadera
  3. Kan inte fatta hur mycket du far runt överallt varenda dag. Att du bara orkar??

    SvaraRadera