9 november 2010

Äntligen får man frysa!

Godmorgon världen!
I morse när jag kom hem möttes jag av den här kissen som vanligt.
Han var hungrig, som vanligt!
Och är man Prins i ett Palats så får man äta var man vill!
Idag var han så utsvulten så jag hann inte ställa ner matskålen på hans plats.
Han attackerade den redan på diskbänken.

Grattis alla vinterälskare! Nu har skiten trillat ner, och det med besked....
Fick mitt första hata-vintern-utbrott redan när jag skulle hämta posten.
Fick snö i skorna och blev kall och blöt. Funkar inge vidare att hämta post i snö i Foppatofflor.

Inte visste jag att brevbäraren hade börjat med en ny service!
"Öppna kuvert" heter den visst. Erikas mobilräkning var öppnad när den låg i brevlådan!
Skumt! Den som öppnat den borde ju kunna betala den också, eller?
Om det nu är någon granne som av misstag råkat öppna den, borde då i alla fall skriva en ursäkt på kuvertet!

Mer kaffe!

2 kommentarer:

  1. Herregud vad mycket snö, blää!! Men du det där med öppnat kuvert verkar skumt. Men förmodligen ngn granne. Men då skulle de ju kunna skriva ett litet meddelande kan man tycka.

    SvaraRadera
  2. Men herre gud det var dåligt man tittar väll på namnet först innan man öppnar om det inte är hustomten som varit framme han kanske betalar den då också....

    SvaraRadera