18 november 2010

Jahaja....


Jag har kommit en bit på To-do-lista!
  • Sovit
  • Vaknat
  • Duschat
  • Kaffe
  • Handlat
  • Apoteket
  • Mormor
  • Kaffe
  • Pratat med Emilie
  • Ringt Telefonbanken personlig service
  • Rafsat fram en resväska till maken
  • Tvättat
  • Tumlat
  • Surfat, of course
Nu är det bara.........
  • Middag
  • Besök i Enköping för Musikalen Sagoboken med bästa Ingela i huvudrollen (nja)
  • Hem
  • Packa
  • Gosa med kissen
  • Sova
...........kvar att göra.
Jag hinner, det är lugnt!

Vet ni jag ringde Telefonbanken p.g.a att jag hade upptäckt lite underliga uttag på mitt kontoutdrag.
Det var 1.98:- , 2.00:-, 1.00:- m.m.
Den trevliga människan i andra änden upptäckte direkt att mitt kort var s.k skimmat!
Det börjar tydligen med småsummor för att se om det fungerar och sen brukar hela klabbet plockas ut.
Det hade handlats bensin någonstans utomlands......SKITSTÖVLAR!

Kul!
Nej, inte det minsta. Nu spärras kortet och "alla" mina tillgångar (typ inga miljoner men dock reskassan) flyttas över till Rolfs konto.
Kom ju inte precis så där superlägligt eftersom vi åker på semester i morron.

Ja, det var dagens information från lilla mej!


3 kommentarer:

  1. å herregud Ewa, hvilken tur att du kollade upp!!
    Vart har du andvänd kortet?, tenkte bara ungå samma bankomater som du andvänd!!!.
    Skit skit skit säjer jag bara

    SvaraRadera
  2. Det var som jag berättade då samma som jag råkade ut för!!!!!!! Jävla skitstövlar eller hur bra att du kollade

    SvaraRadera
  3. Läskigt det där med att de skimmat ditt kort. Men bra att du har koll på kontot då. Ja jäkla skitstövlar kan man lugnt säga.

    SvaraRadera