27 november 2010

Bra jobbat Tomten!

Har för en gångs skull slagit in dom hittills införskaffade julklappar i god tid.
(Det ät rött papper, ser rosa ut på bilden)
Brukar alltid vara så att jag kommer på att dom inte är inslagna kvällen före julafton.
Brukar ta en stund och oftast har jag tur att jobba just den natten så det blir lite merjobb för Roffsingen.
Jag har för att minimera risken för eventuella spekulationer inte satt på några adresslappar. Tror att bilden då skulle zoomas in till bristningsgränsen främst då hos en mycket julgalen liten söt flicka 70 mil härifrån.


Själv så önskar jag mej det här! Tänk vad skönt att motionera fläsket inomhus, utan risk för halka, kyla, drivis och snö!
Kostar en del men det kan det vara värt!
Till Tomten: Behöver inte nödvändigtvis vara rosa......



1 kommentar:

  1. Bra jobbat Ewa. Jag brukar också ha en tendens att slå in klapparna i sista minuten.

    SvaraRadera