6 november 2010

Lördag hela dagen!










Godmorgon lördag!

Vaknade klockan 9.15 av fruktansvärda snarkningar. Lät nästan som någon höll på att kvävas!
Tittade lite åt vänster i sängen, men där var ingen. Gick upp och fann maken liggandes i soffan. Och som han snarkade...HERREGUD!
Gustav låg bredvid och såg lessen ut, tror jag det. Ingen vare sej man är människa eller katt kan väl sova i detta oväsen.

Idag vet jag inte vad vi ska roa oss med. Kanske en sväng till Erikas lya och fixa. Skulle också vilja hälsa på Ingrid och Micke, dom har 3 miljoner platta paket från Ikea hemma nu.
Ganska långt till julafton men paketen ska öppnas snarast.
Det är deras nya kök som levererats.
Ska bli spännande att se, kommer ihåg när vi gjorde vårat kök för två år sen.
Det var kul och rörigt! Men slutresultatet blev kanon, jag stortrivs med mitt nya kök!

Ikväll ska maken och jag gå på Chinateatern och se Ugglas revy. Det är hans 50-årspresent från döttrarna.
Innan ska vi äta gott på Jensens Bofhus på Vasagatan.

Det ska bli kul att se Uggla, han är en favorit hos oss båda.


1 kommentar:

  1. Har sett Ugglas shower några gånger och de är KANON!!!! Ha det så himla kul.

    SvaraRadera