2 november 2010

Inge bra!


Godmorgon mina vänner och alla ni andra!
I går kväll var jag väldigt trött. Var länge sen jag var så himla trött, kröp ner i sängen redan vid 23-tiden.
Sen var det kört! Kunde inte sova.....grrrr. Tittade på klockan och förstod varför, klockan visade nämligen 23.08.
Ni arbetskamrater kanske fattar sambandet mellan klockslaget och min obefintliga sömn....2308!

Somnade nog i alla fall till slut för i morse vaknade jag av att någon bultade försiktigt på ytterdörren samtidigt som det ringde hysteriskt i telefonen.
Kravlade mej ur sängen och öppnade till en tillresande från Malmö som kom på besök.
Då blev jag glad och skuttade upp. Och vi dinerade en supergod frukost tillsammans.
Idag är jag superallergisk, ögonen ser ut som svullna pingisbollar och jag mår inget vidare.
Var tvungen att ta mina 12 cortisontabletter annars så kommer jag knappast visa mej ute idag.
Nu har svullnaden gått ner litegrann men jag tror jag håller mej inomhus hela dagen i alla fall.

I kväll ska jag hämta Erika från jobbet och sen åker vi till Jysk, Ikea, Elgiganten och se om hon hittar det hon vill ha.
Söta flickbarnet har lovat att bjuda mamma på middag också, vi bestämde igår att det blir på Max.

Emilie har åkt iväg til Kallhäll för att träffa sina söta vänner Renée, Elina och lille Alvin.
Man skulle lite skämtsam kalla dom Alvin och gänget!


2 kommentarer:

  1. 2308....ja du den var riktigt bra, du somnade vel inte innan ca 02-tiden då eller hahah

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag inte jobbar på ditt jobb så fattar jag inte det där med tiden. Men jag tycker synt om dig som är allergisk såhär mitt i "vintern". Tyckte det räckte att vara allergisk på sommaren jag.

    SvaraRadera