24 november 2010

Sovdags


Hejsan på er!
Nu trodde ni att det skulle komma en fortsättning på långköraren Budapest, chapter 4....men där trodde ni fel.
Detta kapitel kommer någongång under dagen nu har jag betydligt viktigare saker på gång, nämligen sova!
Tar ju en herrans tid att ladda upp alla bilder men tids nog kommer utförligt reportage från söndagen och måndagen i Budapest.

Natten då? Jorå, var lite blandad kompott. Pigga, trötta, arga, glada, rara, pensionärer i en salig röra.
Kallt när jag skulle hem, men som tur var ingen is bara lite lätt snö som jag nyste bort.

Nu ska Gustav och jag äta frukost. Ska sova en kort stund i dag, sen bär det av till Bålsta. Ska fasen inte frysa den här vintern. Jag behöver något varmt att sätta fötterna i, får se ut hur som helst men frysa ska jag inte göra i år.
Moonboots? Finns sådana kvar tro, skulle vara perfekt. Bara att stoppa ner fötterna i.
Hoppas det finns något på Dreichmann, där är det billigt också.

Funderar på ett par långfillsingar också, men dom kliar väl??? Hatar kliande kläder....

Godnatt på er!

1 kommentar:

  1. Du behöver ju inte köpa ullfillingar och föressten så har jag lärt mig av Lindah att det numera finns ullunderkläder som är jättemjuka och sköna. Småkillarna har såna och de är garanterat klifria. Men börja med varma stövlar du.

    SvaraRadera