14 november 2010

Full fart!



I dag känner jag att jag varit en lite sämre bloggare.
Men det är lika bra att ni vänjer er. Kommande helg kommer det inte komma ett enda inlägg från er favorit!
Då befinner jag mig i en annan del av Köping....nej Budapest.
Och det är dyrt att surfa när man är i en annan del av världen.
Men sen på måndagkväll kommer jag fullkomligt bombardera er med mer eller mindre intressanta inlägg från våran resa.

Idag har vi varit hos Erika och fixat det sista. Rolf har skruvat ihop barstolar, satt upp lampor och hyllor m.m.
Jag har mest tittat på och småplockat lite grann.
Vi drack gott kaffe och åt vaniljhjärtan och kakor.
Rolf försökte sej på att äta sitt vaniljhjärta med pappret kvar, jaaa det är inte lätt ibland.
Men han höll sej vaken iaf och var faktiskt på ett glatt humör.
Ja, eller glatt och glatt han var ju inte direkt hysteriskt glad utan ganska "normal"

Dagens middag bestod av ett besök hos Peter i Bålsta.
Vi åkte dit hela konkarongen, jag, maken, Erika, Emilie och Jogge.
Vi åt och drack gott. Rolf blev så mätt att han föll in i någon slags matkoma.

Sedan var det dags för det jobbiga avskedet som ingen gillar.
Emilie flyger hem till Malmö i kväll. Vi kramades och sa hej. Det är alltid lika jobbigt och jag får alltid kämpa för att inte visa mej lessen.
Nu dröjer det minst 3 veckor tills vi får se henne igen, det blir jobbigt!

Erika följde med hem och plockade med sej lite mer grejer. Lille Rolf har somnat i soffan och här sitter jag.
Jag väntar på Zlatan, snart dags för lite bra fotboll på TV.


1 kommentar:

  1. Låter som Erika börjar bli klar i sin lägenhet snart, va??? Håller fullständigt med om att avsked är skitjobbiga.

    SvaraRadera