22 november 2010

I´m back!

Hej på er!
Har ni saknat mej? Skulle tro det, jag har saknat er!
Fanns en dator på hotellet och jag kan säga att det kliade lite väl mycket i fingrarna ibland. Men jag tänkte....NEJ ingen dator!

Men oj vad roligt vi har haft!
Och oj vad billigt det är att äta och dricka mycket gott i den staden!
Och oj vad vi har gått mycket, blåsor under fötterna och hälsporren värker idag!
Och oj vad vi har åkt kommunala medel uti spenaten!
Och oj vad ungerska språket är klurigt man fattar inget!
Och oj vad vi har skrattat!
Och oj vad salongsberusad jag blev på lördagens vinprovning!

Det bästa med allt.......att Gustav blev jätteglad när jag kom hem! Han ligger i mitt knä nu.
Jag har flera hundra bilder i kameran kommer bli mycket datajobb i morgon.

Nu mys med kissen!



1 kommentar:

  1. Japp helt rätt att vi saknat dig. Ska bli så kul att vakna i morgon kunna gå in på bloggen och se vad du har haft för dig i helgen.

    SvaraRadera