10 november 2010

Pigg som en dö

Hejsan på er!
Varit lite trögstartad idag. Sov länge och väl i min sköna säng med Gustav som sällskap.
Klockan 14.00 hörde jag ljudet av kaffemaskinen och doften av gott kaffe. Jag klev upp och hittade sötnosarna vid köksbordet.
Jogge hade lite rast från sitt jobb och kom för att pussa på Emilie lite, ja och dricka kaffe också förstås.
Hann precis dricka en kopp och ät en macka innan telefonen ringde. Det var Marie min lilla vän från Kungsängen.
Och hon kan prata precis som jag. Fast jag tror hon är lite bättre än mej faktiskt.
Vi pratade om det mesta i 59 minuter och 15 sekunder!

Nu ska jag strax styra upp middagsmaten. Blir det enklaste av enklast idag. Uncle Bens gryta med ris.
Orkar inte göra något avancerat en dag som denna.

Efter middagen ska vi åka till Erikas lägenhet med lite grejer och fixa lite och sen är det arbetsnatt för mej igen.
Jag hoppar in på en extranatt eftersom våra vikarier lyser med sin frånvaro.

Ha det bra så här mitt i veckan!

1 kommentar:

  1. Bra gjort att sova länge. Det behöver du som jobbar så mycket.

    SvaraRadera