19 november 2010

Packad och glad!



I morrn ska vi flyga flygplan! Ska vara packad, uppmummad, färdigpussat på Gustav klockan 7.30. Då kommer Anne, vår skjuts i arla morgonstund, kanske skulle sova nu!
Hon den stackarn jobbar i natt, men hon sa att hon kunde/ville/orkade.
Tack Anne!



Herregud vad jag INTE har har packat i kväll! Har roat mej med annat.
Pratat med mina finaste flickor, ätit varma mackor (Rolf var hungrig), tittat på TV, bloggat, dammsugit, strukit och faktiskt nu så har det mesta kommit ner i rosa resväskan.
Behöver inte ha så mycket för tre nätter och fyra dagar. Den lilla svarta lämnade jag hemma!



Budapest ska vara en fin stad säger alla som varit där.
Jag ser fram emot det här, jag älskar att flyga flygplan.
Kom på att Starbucks ligger på terminal 5, undrar om man hinner ta en Latte tall?
Var 1 och ett halvt år sen sist jag drack Starbuckskaffe, så det är banne mej på tiden!

Har stängt av all datatrafik, WiFi, roaming, mobilt nätverk m.m på Ajfånen.
Man måste tydligen göra det för att inte överraskas av en hysteriskt hög mobilräkning nästa månad.
Kommer därför inte att blogga ett dugg, men jag tror ni klarar er ändå!

Kanske mina pluttar Erika och Emilie gästbloggar någondag, har sagt att dom ska göra det.

Ha en härlig helg så återkommer jag måndagkväll!

Tjillevippen på er!

2 kommentarer:

  1. Tjillevippen på dig själv och ha det så himla kul i Budapest nu. Ser fram emot ett långt och utförligt reserepotage på måndag då.

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem bästaste Ewa hoppas du har haft en toppen helg. och att vi ses och höres snart kram

    SvaraRadera