13 november 2010

Shoppaloss


Godmorgon!
Hade alarmet på 9.15 idag, kan inte ligga och sova hur länge som helst.
Maken hade då redan gått upp och åkt till sin pappa där syskonen Pettersson idag skulle anta utmaningen "Rensa, röja och slänga".

Farfar ska nämligen sälja sitt hus och flytta till något mindre redan den 1 december. Och det är mycket grejer i villan som inte får plats i den nya lägenheten.
Så nu ska det homestajlas inför fotograferingen av mäklaren i början av veckan.
Själv så hade jag redan bestämt med Erika att vi skulle åka och handla lite till hennes lägenhet som saknas.
Sen ska vi hjälpas åt att fixa färdigt så hon slipper bo i flyttkartonger.
Vi ska besöka Mio, Ikea,Plantagen och kanske Jysk.
Lunchstopp är inplanerat på Favorithaket Wayne´s Coffee på Plantagen.

När jag loggade in nu i morse så hade jag 5 kommentarer! Tack snälla ni.
Åsa undrade över internetuppkopplimgen. Sanningen är den, så fort Erika kom hem och skulle titta på mitt icke fungerande internet....så funkade det! Magiskt!

Carina! Ja, vi skänker bort dom i par. Tittade på Blocket och min tilltänkta kategori Antikviteter fanns inte, så Bortskänkes blir perfekt.

Anledningen att han var sur var att när Jogge och Emilie friterade pirogerna så blev det ganska osigt inne. Vi öppnade ytterdörren, tjurskallen låg i soffan och sov, vaknade till och gormade att det var kallt.
Emilie förklarade varför och avslutade meningen "Om det inte passar så gå och lägg dej då!"
Och resten vet vi......

Tycker han var jäkligt oförskämd. Där står Jogge och lagar mat TILL OSS och han ruttnar och går och lägger sej! OHYFSAT!

Nej, nu måste jag fixa till mej lite. sen mot Kungsängen och Erika!

1 kommentar:

  1. Skumt det där med internetet. Erika kanske tar det med sig när hon åker hem till sig. Ha ha

    SvaraRadera