16 november 2010

Ullareeeeeeeeeeeed!

Råkade glutta i Ullaredsbloggen, hittade den här underbara zebrasoffan. I och för sej till en hund men jag skulle plättlätt köpa den till Gustav om jag hade vägarna förbi.

Förstår vad Prinsen skulle mysa i denna soffa?!
En alldeles egen liten kattsoffa.

Men nu ska jag inte till Ullared så nu kan jag sluta drömma!

Eftermiddagen idag har varit stillsam.
Gick en sväng till brevlådan och senare en sväng till gröna tunnan.
Det är väl allt jag gjort. Druckit kaffe och ätit risgrynsgröt, dock inte samtidigt.
Pratat i telefonen med Jessica, Lotta, Emilie och Erika.

Lagade en riktig gourmetmiddag till maken och mej, djupfryst pytt i panna med stekta ägg och inlagda rödbetor.
Maken åt likt en grottmänniska medans jag inte var riktigt lika upphetsad av pytten.

Snart ska jag förflytta mej till bilen som ska ta mej till Bålsta för lite nattarbete.
Ska bli kul att träffa mina vänner igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar