3 november 2010

Kärlek vid första ögonkastet!

Jag sprang på dom här underbara julbockarna på Rusta!
Rosa!
Rosa är väl ändå julens färg eller har jag missuppfattat något!
Det var länge sen vi hade julbockar i halm, vi hade ett bockpar i modell större för ett antal år sedan.
Dom fick efter julen bo på på vinden, funkade ganska dåligt eftersom mössen hade haft värsta festen och i stort sett tuggat i sej båda bockarna med hull och hår. Var bara det där röda sidenbandet kvar kan man säga. Och det hade ju sett ganska fånigt ut att lägga under granen.

Och JA!


Jag kunde inte motstå! Min nya vän, sitter säkert i framsätet!
Hrrmmmm, fanns rosa tomtar också.......



5 kommentarer:

  1. ojda Ewa, nu har du gått steget längre enn meg minsann ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha Ha jag är inte så där jätteförtjust i rosa. Men den där bocken var riktigt häftig måste jag säga.

    SvaraRadera
  3. En bock helt i din smak kan jag gissa...
    Hehehe/mia

    SvaraRadera
  4. du är så störd!! satt den verkligen i framsätet hela vägen hem?

    SvaraRadera
  5. Jaha! Hela vägen hem, ham tyckte det var jättekul. Blev lite rädd när det svängde!

    SvaraRadera