18 november 2010

Tjooooo!

Då så!
Då har man semester ända tills på tisdag!
Passar på att ta lite ledigt nu när vädret visar sej från sin bästa sida! Jag är som ni vet en riktig vinterälskare och ser fram emot att få skotta snö, skrapa is och framförallt frysa arslet av mej!
Nej, nu skojar jag till det lite så här på torsdagsmorgonen.
Ni hajjade säkert det, så smarta som ni är...hihi.

Nu ska jag iaf sova, Gustav får inte gå ut nu. Jag vill inte ha det som i går, nej tack.

Ska upp lite tidigt idag, har en del att stå i. Dels ska jag hälsa på mamma, som fyller år idag. Men det får jag inte säga till någon. Så glöm det nu!
Hon kanske är rädd för eventuella oväntade besök.
Sen måste jag handla lite apoteksgrejer till pensionärsparet på resa och lite kylskåpsvaror så inte Erika kommer hem till ett tomt kylskåp.

Klockan 19.00 ska Jessica, Nova, Manya och jag till världens ände....ENKÖPING för en musikal. Det är vår fina Ingela som är med i den, och det vill vi inte missa!

Hög tid för sängen!
Må gott och håll i hatten!




1 kommentar:

  1. Det är i morgon ni åker va?? Så då brukar det ju vara en del att stå i sista dagen.

    SvaraRadera