18 november 2010

Musikal i Enköping




































I kväll åkte Jessica, Manya, Nova och jag till Enköping för att beskåda Musikalen Sagoboken.
Det är en kompis/kollega med en sångröst som inte går av för hackor som är med i en kör som heter Voices of Ladies.
I år hade dom satt upp denna musikal med medryckande sånger ur sagans värld.
Klicka på bilderna så känner ni igen vad det är för sagor jag menar.
Det var så bra och dom sjöng vackert som attan.
Väl värd att se och vi åkte mer än nöjda hem.
Jag nynnade hela vägen hem på Sjörövarfabbe (tyvärr ingen bild på Pippi)

Tack snälla Ingela och hennes körvänner för en strålande föreställning!

Nu är det minst sagt hög tid att sätta igång med packningen.
Maken har inte ens kollat om något av hans kläder måste tvättas, grattis. Då får han passa tvättmaskinen i natt!

Angående mitt kapade bankkort:
Den utomordentliga trevliga bankkvinnan sa att det kan vara så att jag har betalat något på internet eller när jag lämnat mitt kort på någon restaurang där dom inte har onlinesystem.
Bankomat trodde hon inte på.
Men nu ska hon forska vidare.....







2 kommentarer:

  1. Tack för att ni kom och tog del av vår musikal! Vi hade super roligt :)

    SvaraRadera
  2. Läskigt det där med kortet tycker jag. Hoppas de får reda på var och när och hur det blev skimmat.

    SvaraRadera