4 november 2010

På´t igen bara!

Eftermiddagen gick i sakta mak framåt. Emilie satt vid min dator hela dagen och jag passade på att göra det jag är bäst på, nämligen ingenting.
Lite dataabstinens fick jag allt!
Men som tur har jag ju Applebebisen, han kunde jag leka med litegrann.

Strax före 17.00 så stack Emilie iväg till Kungsängen för att hämta upp sin lillasyster på hennes jobb.
Nu befinner dom sej i Kista centrum för lite shopping och middagsintag.

Så då bidde det bara jag och maken som dinerade, idag med.
Jag gjorde en köttfärslimpa med torr, tråkig kokt potatis. Smakade ganska gott.
Idag var det en sån modell på köttfärslimpan som man blandar en påse fransk löksoppa och 2 dl creme fraiche i färsen.
Smaken blir mycket god, testa det!

Nu vilar jag mej i form i soffan, maken zappar på alla 700 kanalerna. Jag hatar sånt!
3 sekunder på varje.....irriterande!

Kan komma ett eller annat mobilinlägg från nattens hårda arbete.

Heppa!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar