29 november 2010

Brrrrrrr....kallt!


Efter frissbesöket så åkte jag upp till Willys för att fylla på förråden.
Handlade fyra enkla middagar,vi är ju bara två i hushållet nu så man måste lära sej att tänka om.
Känns annorlunda att "bara" laga mat till oss två.
Men det slank iaf ner lite potatis, kyckling, köttfärs, ärtsoppa m.m. i kundvagnen.

På onsdag kommer Emilie hem och stannar tills på måndag. Ska bli härligt att träffa henne igen. Tycker hon bor alldeles för långt bort från mamma!
Nu är vi bara lite oroliga för att snökaoset fortsätter därnere i Skåne, då kan det bli problem med flyget.
Så håll tummarna att det inte fortsätter att snöa på skåningarna!

Jag känner mej otroligt trött och ur balans just nu. Kan bero på den jobbiga helgen jag hade på arbetet. Fuskat med sömnen har jag också gjort.
I kväll ska jag lägga mej tidigt, men som vanligt brukar jag pigga på mej framåt 23-blecket och sen kommer jag aldrig i säng.

Snart blir det glögg och kaffe, och lite TV-tittande med värmande brasa som sällskap.

Det här inlägget placeras omedelbart in under kategorin "Hopplöst intressant"

Trevlig kväll!



1 kommentar:

  1. Ja det är inte alls bra det där med sömnfusket. Det straffar sig i längden. Så försök kom i säng i tid ikväll. Men jag vet precis hur det är.

    SvaraRadera