25 maj 2011

Alarmet på on

Hejsan svejsan i sena kvällstimmen, snart midnatt och jag borde sova.
I morgon ska jag upp tidigt, har ställt alarmet och oroar mej redan för om jag försover mej.
Men jag tror det blir som vanligt. Att jag inte kommer att sova alls eftersom jag hela tiden ligger och kollar på klockan.
Är inte van att ha tider att passa på morgnarna, då blir det så här!

Ska vara 10.00 på Karosjuka Linhuset, Arbets och miljömedicinenheten.
Äntligen så ska min jobbiga arbetsrelaterade allergi få sej en omgång en utredning.
Väljer att åka det utomordentliga kommunala färdmedlet, pendeltåg.
Ett för mej ganska ovanligt beteende.
Fast jag tar bilen till stationen och sedan pendeltåg till Sundbyberg för att sedan hoppa på buss 506 mot KS. Eller så åker jag en station till och kliver av i Karlberg för att sedan promenera mot slutdestinationen.

Lite ledsen är jag att läkarbesöket krockar med personalmötet klockan 13.00.
Alla APT-möten är viktiga men det här är mycket viktigt. Händer minst sagt oväntade grejer på jobbet och jag vill bli informerad, vilket vi borde ha blivit redan förra veckan men icke.
Mia kommer sitta med öronen på skaft och återberätta allt för mej.

På kallelsen från KS står det att besöket kommer att ta ca 2.5 timmar. Kanske jag hinner om tåget kör fort har nedförsbacke och hemlängtan....

Nu ska jag sova eller rättare sagt försöka att sova!

Godnatt med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar