23 maj 2011

Heippa måndag!


Godmorgon alla mina vänner och ovänner!
Fläskar på direkt så här på måndagmorgonen med två kort från söndagen.
Främst för att Emilie i Malmö tjatar om kort på sin Tuss, tror hon kanske vill se sin mamma också på bild. Därav den käcka bilden till vänster.

I natt la jag mej sent, klockan 02.00. Somnade nog nästan per omgående. Sov ostört och utan avbrott ända till 09.00, whohoooo!
Erika frågade mej i veckan om jag hade uppdaterat min Iphone någon gång sen jag köpte den.
Ehh, ska man göra det svarade jag. Och tydligen är det så att den bör uppdateras i programvaran lite då och då.
Så i morse kopplade jag in sladden och fick upp meddelandet att det skulle ta 31 minuter.
Lång tid, men det var säkert välbehövligt. Nu är mitt lilla skötebarn som pånyttfödd.

Idag har jag inte något på to-do-listan. Längtar lite efter världens sötaste hund Lotta.
Skickade ett mess till Lottas mamma och frågade om hon trodde Lotta ville leka lite med mej idag.
Och jag fick snabbare än blixten ett telefonsamtal där Anne tyckte jag skulle komma och busa med lurventussen.
Nu ska jag bara mumma mej lite sen blir det en tur Bålsta.

Ja, detta var ett kort men mycket informativt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar