17 maj 2011

MIn finaste kisse!




Har inte ett dugg att skriva om nu, hjärnan känns tommare än någonsin.
Därför har jag roat mej att tokfota min Prins. Han måste vara Sveriges mest fotograferade katt, tar minst 5-10 kort per dag.

Hela dagen har jag sovit bort, välbehövligt så klart men dagen försvann.
Helt plötsligt var det kväll. En kall regnig kväll dessutom.
Inte ett dugg vettigt eller nyttigt har jag gjort, jo förresten jag har strukigt? strykt? en duk!
Det var väl duktigt?

Jag har pratat i telefon med min fina Mia som jobbar inatt på vårt gemensamma arbete. Där är det cirkus just nu, händer grejer som vi på natten inte fattar något om. Inte mycket iaf.
Skulle vilja ha lite mer information om vad som sker egentligen men den informationen får man bara via ryktesvägen, trist.

Ska dricka te nu, sen tror jag att jag ska titta på Plastikturisterna. Galna svenskar som opererar sej i Thailand.

Om exakt en månad fyller jag år!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar