11 maj 2011

Lite halvdålig


Kom på en sak! Jag har glömt Gustav! Har inte visat er en enda bild på Prinsen sen jag kom hem, jag har mest varit fokuserad på Spanienbilderna.
Dom flesta när vi äter eller dricker!
Men nu ska det bli bättring. På den översta bilden så sköter han sin personliga hygien, det är han noga med.

Ta kompiskort med Gustav är ungefär lika svårt som att ta med Rolf. Man får typ tvinga.....och kanske även ta fram pistolen.

Känner mej lite vissen idag. Hostar, snorar och har ont i lederna. Har ätit ett gäng Alvedon under dagen och det hjälper ett tag.
Hoppas jag mår bättre i morgon. Jag måste till Bålsta och köpa torrfoder till Gustav, det är helt slut.
Nu dricker jag te och tittar på Mästarnas mästare på TV. Orkar inte se klart får kolla klart på webben någon annan dag. Men jag säger bara Ingemar Stenmark! Vilken människa, hoppas han vinner hela MM.
Godnatt mina vänner!

1 kommentar:

  1. Jag håller helt och hållet med om Stenmark. Vilken stor idrottsman.

    SvaraRadera