8 maj 2011

Massor med bilder!


Efter pistolhot så gick min lite lätt tjuriga man med på ett s.k kompiskort. Han till och med log lite rart på snedden! Just detta kort kommer att massproduceras och sändas världen över till våra vänner som Julkort 2011. Håll utkik i en brevlåda nära dej!

Fan vad jag dricker sangria! Men just nu ser jag att det inte alls är sangria till vänster utan en Strawberry Daiquiris.....

En dag byggde vi sandslott.

Hotell Sur bodde vi inte på. Vi bodde på Glada Laxen!

Köpte en färdigblandad Mojito på Supermarket. Asså, det var det vidrigaste jag druckit! Smakade munskölj, Listerin är godare! Tur att jag hade med en flaska.

Va! Nu har han glömt byxorna igen!

På restaurang Brothers Bears var det gott om plats, såg aldrig en endaste gäst där. Det var bara personalen som satt och slappade, när man än gick förbi! Söta små nallebjörnar!

Ja är ja och nej är nej och fikus är fortfarande en blomma. Men inte här, för här var fikus ett jätteträd!

Tyckte placeringen på TV´n var något i lägsta laget.

Stevie Wonder skriver dagbok.

Ett bygge i Palma stad. Här stod Rolf i timmar och tittade, han var nog bra sugen på att hugga in och visa dom spanska byggjobbarna var skåpet skulle stå!

Ett försök till kompiskort igen, gick väl så där. Men Rolfs breda mittbena gör sej väl synlig!

Dunkin Coffee? Samma kedja som det stora landet i väst, men där tror jag det hette Donkin Dounut?

Kan bli lite galet vid översättning....svärdasken var iaf väldigt god!

Aha, där har vi motor ja!

Eddie, Gunter, Klaus, Erika, Ursula, Anne, Gisela och Anne nr zwei! Tysklands veteranlandslag i boccia. Dom var ju bara tvungna att spela en halvmeter från oss. Det är därför jag vet vad dom heter.....Bravo Gunter! Fast det var Ursula som vann.

Solen lyste från en klarblå himmel.

Dom här trampsakerna gick att hyra. Det vimlade av sådana i hela Cala Bona. Eftersom vi hade en passiv semester så hoppade vi cyklingen.

Baywatch, med extra allt. Inga röda små baddräkter eller Panosbadbyxor här inte. Här var badvakterna påpälsade.

Mina nyinköpta Pumaskor var bra promenadskor. Hälsporren skötte sej fint trots mycket promenerande.

På herrtoaletten på cocktailbaren gäller det att träffa rätt! In med bollen i mål!


2 kommentarer:

  1. Härliga kort och ni ser ut att ha haft fullt upp.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder ni ser ut att ha haft en toppen vecka!

    SvaraRadera