16 maj 2011

Härliga måndag

Godmorgon kamrater!
Av någon konstig anledning hamnar jag alltid med datorn i knät framför Vakna med the Voice på kanal 5.
Skulle väl egentligen ligga i sängen nu och sova men herregud jag måste ju hålla mej uppdaterad om vad som händer i världen.
Men ingen brådska jag hinner sova....ska bara...som Alfons säger.

Nattens arbete var trevligt, så trevligt det kan vara att arbeta allena i ett stort mörkt hus, där det spökar på en våning.
Men jag gillar spöken, i natt var dom extra busiga.
Lite mer att göra på kvällen men allt flöt på bra och jag missade hockeyn totalt. Kanske var lika bra det. Men mina finska boenden var jäkligt uppåt för att inte tala om Marja som jobbar i nattpatrullen.

Idag behöver jag handla lite men ska försöka sova tills 14.00 iaf. I natt ska jag jobba igen, denna gång med Anne.
Det ska bli underbart skojigt!

Nu pockar en ömhetstörstande kisse på uppmärksamhet, han vill nog att vi ska sova nu.
Godnatt!


2 kommentarer:

  1. Det var lika bra att du missade eländet. Man blir bara galen av att se sånt skit i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Men Ewa! Mer om spökandet!

    SvaraRadera