10 maj 2011

Idolkort




Godeftermiddag!
I dagens sovning ger jag mej själv betyget MVG, jag slog inte upp mina hängande ögonlock förräns efter 14.00.
Gustav valde att ligga kvar någon timme, på rygg med benen i vädret. Mammas plutt!

Sen efter det så har jag inte gjort något intressant alls. Pratat med Marie i telefonen i 24 minuter, surfat, letat Sangriarecept på nätet, pratat med Emilie och lagat mat.
Fick en söt middagsgäst på besök, passade på att ta lite fina bilder med Photo Both.
Idag blir det tyvärr ingen fortsättning på min roman "Ewa på charter". Tiden räcker inte till, jag ska iväg och jobba inom kort. Och det tar en faslig tid att ladda upp alla bilder jag vill visa er.
Ni är ju så ofantligt roade och intresserade av det, eller?

Nu tar vi oss lite fika här runt köksbordet hela familjen, nästan.
Blir inte så mycket mer än så här från mej idag.
Ha en fin kväll mina vänner.

1 kommentar:

  1. JAAA ofantligt roade är precis vad jag är på dina reserepotage. Men det är helt ok att vänta lite.

    SvaraRadera