29 maj 2011

Tack mina finaste.


Fick en mycket fin bukett blommor av mina rara barn idag. Tack sötnosar!

Söndag i dag och det betyder Rolf lagar mat. Idag lite spännande förrätt, lax, räkor, små snittar och skagenröra. Gott!
Grillad fläskkarré, klyftpotatis och en trevlig sallad efter det. Idag hade han lyckats med marinaden alldeles förträffligt, ååå så smarrigt!
Gustav fick sina sedvanliga lördagsräkor serverade på söndagen istället. Gick bra det med, han sleva i sej alla i ett nafs.
Sen en snabb kopp kaffe och vips var dom i väg igen.
Det urfina 50-60-talsbordet låg nerplockat i bilen och väntade på att bli levererat till Hässelby.
Var lite osäkra på träslaget men Rolf är 100 på att det är mahogny, det är verkligen fint, ser oanvänt ut.
Man kan verkligen göra fynd på Blocket.
Nu är jag nyfiken hur det kommer se ut på plats i lägenheten, Erika skulle skicka en bild senare.

Dagen har gått i en farlig fart, beror mest på att jag inte vaknade förräns 15.00.
Nu tillbaka till jobbet, idag kommer lilla valpen Lotta på besök. Jag längtar så efter att få träffa henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar