10 maj 2011

Dags att sova


Så har man jobbat sin första natt efter semestern. Trodde jag skulle vara mer eller mindre halvdöd i natt.
Men det gick bra, var inte så vidare värst trött utan höll igång både kropp och knopp.
Natten var lugn, dom flesta av mina sötnosar valde att sova i natt. Bra beslut av dom tycker jag.
När jag kom hem så möttes jag inte som jag brukar av Gustav.
Tittade till mot köksfönstret och där innanför satt den lilla parveln, alldeles ensam och jamade.
Han blev omåttligt glad att få se sin mamma och sprang genast ut för morgonpink.

Nu ska jag sluta svamla och hoppa i säng, återkommer mot eftermiddagen eller kvällningen.
Håll ut!
Godnatt mina vänner!

Cathrine: Den danska mamman gjorde inget. Hon satt ner och fortsatte tugga i sej sin frukost som om inget hade hänt!



1 kommentar:

  1. Hm. Hon kanske var rädd att hon också skulle bli utlyft i stolen? Stackars barn med såna hemska föräldrar. Det får mig att krama om William ännu mer. Han är då i alla fall överöst med massor av kärlek!

    SvaraRadera