18 maj 2011

Godmorgon!


Som jag misstänkte redan i går kväll så var det inte det lättaste att försöka somna i natt.
Klockan 2.00 gav jag upp och gick upp en sväng, Gustav blev jätteglad.
Gjorde ett nytt försök och tillslut somnade jag nog.

Hade bestämt att jag skulle sova länge idag, men redan klockan 8.00 så var jag klarvaken.
Fick ett städryck nu på morgonen. Har dammat, röjt och plockat lite varstans.
Var välbehövligt, såg bedrövligt ut. Tycker det blir mer dammigt nu när man bara är två personer än tidigare när huset var fullt av ungar!

Idag ska jag inte göra något, vettigt. En tur på eftermiddagen till Kungsängen för att kolla till Lottas katter.
Nyss fick jag påhälsning, två korrekta damer i fotriktiga sandaler knackade på dörren.
Jag öppnade inte, misstänkte på klädseln och på det överdrivna leende att dom tillhörde Jehovas.
Känner mej inte laddad för något svammel om Gud just för tillfället. Eller det gör jag aldrig förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar