2 april 2012

Äntligen måndag!



Vaknade upp med ett ryck klockan 8.30 och var så borta i pallet att jag inte hade en aning var jag var.
 Men jag behövde bara vrida huvudet 3 cm åt höger för att bli varse om det, där bredvid mig så låg en lurvig, svart liten kille och snarkade. Min favoritkille, alla kategorier.

Åt frukost framför Lyxfällanreprisen och sen kom Mia på en snabb förmiddagskaffe. Lite peptalk inför hennes debut på Flottiljen sen for hon vidare.
Bestämde mig för att vila lite, ska jobba fem nätter den här veckan så det gäller att tanka lite sömntimmar i kropp och knopp.
Gick så där, hade legat i 5 minuter så messade Anne och undrade om jag skulle med på PW med henne och söta vovven Linus.
Klart jag ville, jag struntar i knät nu. Det gör ont men det blir inte värre när jag går så då är det bara att köra.

Vi gick i snålblåsten till Hällkana och hem igen, Linus tog varje tillfälle i akt att rulla sig i den lilla snö han hittade. Han älskar snö, den galningen.
Var ute ca 50 minuter, gick i ett lagom tempo så tants knä skulle hänga med.


 Passade på att ta lite egobilder i väntan på promenadsällskapet.
Tror jag ska ta och åka den halva bilen,  den lånade IQ´n  till Centrum och hämta paket. Mina Easytone har anlänt och jag skulle gärna villa studsa runt i dom på jobbet i natt.
 Ja, så får det bli!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar