17 april 2012

Kissen förstås....igen



Goddagens!
 Ska inte tjata om vare sig hur jag har sovit eller hur nattens arbete har varit.
 Det är det enda jag skriver om tycker jag.
Sov länge idag, skönt! Känner mig pigg, utvilad och laddad för ytterligare en natt på världens bästa äldreboende.

Fixar middagen nu. Potatisen står och puttrar på spisen (urk) men jag kommer pressa den senare.
Tänk att kokt potatis blir så mycket godare då?
Inbillning kanske.  Nu är det inte bara potatis vi ska äta utan även laxfileér med kall romsås.
Och så ett gäng broccolibuketter förstås.

En annan filur som dominerar i denna oansenliga blogg är kissen. Honom är jag kär i och han kommer alltid som nummer 1.
Var bara tvungen att ta en bild på honom nyss då han satt på köksbordet och spanade ut över ägorna.
Han ser lite så där lite lagom slapp och cool ut!

 Gustav är mitt allt!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar