29 april 2012

Godnatt söndag



Så var denna långledighet slut. Nästa gång jag är långledig om fem veckor befinner jag mig på annan ort. Nämligen långt härifrån, Grekland! Möjligen i bikini.....mardröm!

På eftermiddagen kom min finaste Erika hem. Sötnosen hade plockat en fin bukett vitsippor till sin rara mamma som förstås blev glad i hjärtat.
 Vi åt god mat, drack kaffe och tjitttjattade om det mesta.
Hon blev glad för sina gåvor från Gekås.
När hon åkt hem så åkte jag till Ingrid och Micke för att lämna deras små gula goodiebagar.
Dom blev också såklart jätteglada för dom små men välmenta sakerna jag hade köpt till dom.
Micke fick bl.a biltvättsvampar, Supermankalsonger och strumpor med Sverigeflaggan på.
Fick ett sms lite precis när jag åkt hem från Ingrid, där stod: Nu är Supermankalsingarna på!!

Ingrid fick mest bra-att-ha-grejer såsom servetter, tandkräm, bakplåtspapper, glasögonservetter och en ugnsfast form som var hjärtformad.

Dags för lite kvällste i min ensamhet. Rolf sover och Gustav är ute och strövar. Undrar om han kommer ligga tätt tätt intill mig i natt med?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar