25 april 2012

ULLARED!




Bra dag idag so far......
 Har mycket att glädjas åt en dag som denna:
  • Sovit som en gris och varken hört eller sett något
  • Städat och plockat, huset är inte så rörigt med prylar uberalles.
  • Blivit intervjuad OCH fotograferad av en tidning!!!!?
  • Gustav bjöd mig på färsk näbbmus
  • Vunnit 25 spänn på Triss, Plötsligt händer det!
  • Bensinpriset är under 15:-, perfekt till våran hundramilaresa. (Fast det kanske är diesel Anne?)
  • Har läget under kontroll inför morgondagen
  • Packat det viktigaste såsom vin, dessertostar, frukt, sallad och kundvagnspeng
  • Fått VIP-pass fixat till Gekås OM det skulle vara kö, då kilar vi in UTAN att köa! (Sug på den ni!)
Kommer gå upp i vikt dom här dagarna, det stressar mig en aning. Men va fan, jag har inte fuskat en endaste gång under dessa tre månader! Måste väl kunna äta lite ost, kex och lite vin utan att gå upp.
Jag har mina bonusPP och aktivitetsPP! Ska ge mig ut på en tvåtimmarspromenad i kväll, det ger mig 12 PP ytterligare = 2 glas vin = det jag pallar att dricka utan att bli tung i huvudet.
 
Fast det är ju den där pizzan på fredagkväll som vi köper med oss....43 PP! Inte bra!
Måste ha en plan B, finns säkert nåt annat att beställa, sallad eller wok blir bättre och godare.
Lite bilder från mina tidigare besök på Gekås:

Nöjd Emilie med vagn fylld av gula kassar
Mia och Anne med varsin 43 PPPizza
Är det det här som kallas fullproppat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar