16 april 2012

Sjuk i huvudet!



Goddagens mina vänner!
Idag är Ewa upprörd! Upprörd, förbannad och förskräckt!
Råkade fastna framför direktsändningen av den pågående rättegången i Oslo. En oberörd, småleende, välmående Breivik gör Hitlerhälsning när handfängslet tas av.
Alla, domare, åklagare m.fl tar i hand och hälsar på idioten. Jag vet, det tillhör kanske, men ändå?!
 Han ler när filmen som visar när bomben i regeringshuset smäller, han ler när bilder på han själv utklädd till julgran i nån jävla uniform visas...
Han är totalt oberörd när alla 69 namnen och personnummer läses upp!
Det värsta i det hela är att han inte ens är sjuk i huvudet! Han räknas som frisk....? FRISK!
Han sköt 69 stycken på 72 minuter och skadade 42. Är man frisk då?
Tänk då hur många fler såna här idioter det rör sig fritt i samhället, både sjuka och friska!
När jag sen hörde att varje dag under rättegången kostar norska staten 2,5 MILJONER kronor PER DAG, då går blodtrycket upp!
 Kommer inte titta på nyhetssändningarna i kväll, jag pallar inte.

Fast något som är roligt är jag åkte till bilprovningen idag för att göra en efterkontroll på Clion.
Killen var trevlig och log glatt när han lämnade över protokollet med orden: Det ser kanon ut!
Alltid nåt att glädja sig åt!

Ont i knät har jag också! Bullen växer på framsidan när jag går för mycket! Jag vill inte ha nån jävla bulle på knät!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar