22 april 2012

Inte någe!



Hej!

Har inte så mycket att skriva om just nu. Har i alla fall sovit väldigt gott med Gustav som sällskap.
Vi vaknade vid 14.00 så jag känner mig nöjd med 6 timmar.
 Bytte sängen mot soffan och en kopp kaffe.  Blev glad när det gick en dokumentär om The Arks sista avskedsturné. The Ark, de är mina killar det!

Efter The Arkprogrammet låg jag kvar i soffan och tittade på Grabben i graven bredvid medans Rolf fixade middagen. Han hade då precis kommit hem från båten och var hungrig, stackarn.
Idag var det en romantisk middag med tända ljus för endast två.

Roligare än så här blir det inte. Ska fortsätta slöa mig i form tills det blir dags att åka.
Efter denna natt är jag långledig i en vecka! Och vilken vecka det kommer bli sen.
Överraskning på onsdag och Ullared på torsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar