29 april 2012

Lite söndag och Ullared



Godmorgon Söndag!
Jag var en aningens på off-läge i går. Jag är ingen ungdom längre och det tar på krafterna att åka bil länge, shoppa länge och gå upp tidigt. Men nu är jag på banan igen!


När jag kom hem vid 16.00 i går så var faktiskt alla mantalsskrivna på Ginst 17 hemma.
Emilie blev glad för sina saker jag hade köpt. det var bl.a Tresemmé schampo och balsam, BH-ar i olika färger, mascara, handdesinfektion, deo, bodylotion.
Gustav blev också glad såklart! Han har saknat sin mamma och var så mysig hela kvällen. Följde mig som en hund, pockade på uppmärksamhet, låg i knät och ville bli uppburen.
Han fick hör och häpna bara en sak! En påse kattgodis! Han blev glad ändå, det är tanken som räknas.
Ingen gick lottlös, Rolf fick storpack bilsvampar, strumpor, lurar till sin Ipad och många deo.
Glad Rolf, tror jag!
Till lilla Jogge köpte jag Frank Dandyfillsingar och ett par joggingbyxor.
Erika har också såklart en goodiebag med lite grejer i. 

Har även två till gula, välfyllda goodiebags till mina bästa vänner.


Tycker om dom väldigt mycket och sen så är Micke alltid så snäll och umgås med Gustav när jag är på husmorssemester.  På det viset slipper både Gustav och han vara ensamma och ledsna!
 Man ska vara omtänksam mot djur och pensionärer......skoja! Han är ingen pensionär, bara nästan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar