30 april 2012

Tungt idag!




 Vägningsdag idag! Kul! Men inte idag, det visade lite plus. Jävla dessertostar!
Satte genast på mig mina nyinköpta träningskläder och gav mig iväg.
Det gick tungt, inte alls samma studs som förra veckan. Ont hade jag också, tänkte berätta var, misstänker att intresset är högt.
  • Höger skenben
  • Vänster julskinka
  • Vänster knä
  • Rinnande högeröga (gjorde iofs inte ont, men ändå)
Hade tänkt gå 7 kilometersrundan men på grund av ovanstående krämpor valde jag den kortare på bara 5 km.

 Hittade den här på vägen, snygg frilla va?
Tycker han påminner om Anders Timell.
Träffade även på två lite lätt bekanta damer, en pensionär och en ickepensionär. 
En med stavar och en med permobil.  Blev glad när dom utbrast: Men vad du har blivit smal, det räcker väl nu. Du ser ut som en benget!

Mmmmm, tack!
En jävligt plufsig benget i sådan fall muttrade jag.

Nu frukost med Emilie!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar