23 april 2012

Gustav säger hej!



 Såklart måste jag börja veckans första inlägg med lite sköna bilder på min favorit!
Vid uppstigandet idag som skedde vid 13.00 så var det alltså lite tvätt av mage som var viktigast för denna parvel. 
Själv så rankade jag kaffedrickandet före magtvätt.
Som han har snarkat idag! Han snarkar tammesjutton som en hel karl!

Jaha! Ledig en vecka nu, det kan jag vänja mig vid. Har en del att stå i som den aktiva kringflaxande kvinna jag är.
Idag ska jag inte göra någe, bara rodda middag till mina finaste. Erika kommer hem idag!
 Glad mamma!
Tisdag: Till Bålsta en snabbis på förmiddagen. Mitt pass är tydligen redan klart, beställde det i torsdags.
Onsdag: Hemligt uppdrag, med risk för löpsedlar.....Ja, och sen måste jag packa Ullaredsväskan. Lakan, tandborste, pass, pengar och ett glatt humör.
Det senare inga problem för mig, är rädd för att jag kommer trötta ut mina medresenär under den 50 mil långa bilresan genom Sveriges vackra natur.
Ullaredsmoney kommer vi att växla till vid gränskontrollen i Smålandsstenar.
Torsdag: Avfärd klockan 9.00 skulle jag tro, typ.

Ja, där har ni mitt fullspäckade schema. vad kommer ni syssla med då?



1 kommentar:

  1. Men Ewa! Det är ju tack vare ditt glada humör du får följa med på Ullareds expressen! Det förstår du väl att de andra resenärerna måste ha någon som muntrar upp dem när blodsockret faller och humöret sjunker, när alla andra som är ute och åker förvandlas till idioter som inte borde vistas på vägarna, då finns du där med ett käckt utrop och uppmuntrande kommentarer! :)

    SvaraRadera