9 april 2012



Så! Var det nästan klart! Emilie och jag har bakat lite kaloribomber till morgondagens stora event här i Pettssonska.
Varnar redan nu mina grannar för trafikkaos och felparkerade bilar.
Mia och jag ställer till med gofika för våra f.d nattkollegor på Pomona. Klockan 18.00 kommer dom inramlande här hela bunten, nästan tror jag.

Av en slump upptäckte jag att det blir ett nästan genomgående chokladtema, hoppas dom gillar choklad?!

Så mycket mera än detta har jag inte att komma med ikväll. Det har rullat på som vanligt.
Nu ska jag bara röja lite i köket sen är det dags att försöka sova lite.
Kan bli lite si och så med det, trött är det minsta jag är just nu! Funderar på att titta på Ola-Conny och Morgans program som jag missade ikväll. Dom är på Gran Canaria och har sånt där "old inclose" har jag hört från säker källa. Old inclose?

Just ja!  Tog ett smygfoto genom fönstret på min supersnygga hunk till make när han grillade ikväll.....skvallra inte!


  Onepiece, svärmors stickade s.k "olle" från tidigt 90-tal, raggsockor, mössa och mina gåtillbrevlådancrocs inköpta i Usa -09!
Men maten blev i alla fall gudomlig, som alltid när skogsmulle grillar!



1 kommentar:

  1. haha, skön stil han har, grillmästar´n på Ginstvägen! :)

    SvaraRadera